Nieuwsbrief:

KTM  300 EXC - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ORANGE
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De 2025 KTM 300 EXC HARDENDURO is klaar om uit de racewagen te rollen en de startlijn van de proloog op te rijden. Gebaseerd op de nu al legendarische KTM 300 EXC, onderscheidt de HARDENDURO zich met een exclusief HARDENDURO onderdelenpakket. Dankzij de hardcore beschermingsonderdelen, trekriemen, CNC-gefreesde componenten – om nog maar te zwijgen van de volledig verstelbare vorken met gesloten patroon – en een totaal unieke grafische kit is dit het ultieme HARDENDURO-pakket voor het aanpakken van 's werelds zwaarste offroad-kampioenschap. Hoogtepunten van de KTM 300 EXC HARDENDURO 2025 zijn:

- ORANGE GLOSSY FRAME
- KTM HARDENDURO BAR PAD
- FACTORY RACING FRAME PROTECTION SET
- FACTORY RACING SEAT
- MAP-SELECT SWITCH
- FACTORY WHEEL SET
- WRAP-AROUND HANDGUARD KIT
- RADIATOR FAN
- BLACK ANODIZED CNC MACHINED TRIPLE CLAMPS
- SKID PLATE
- SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
- FRONT BRAKE DISC GUARD
- SOLID REAR BRAKE DISC
- REAR BRAKE SAFETY WIRE
- ORANGE REAR BRAKE DISC GUARD
- ORANGE SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
- CLUTCH SLAVE CYLINDER PROTECTION
- SUPPORTING STRAPS
- METZELER 6 DAYS EXTREME TIRES




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion