Nieuwsbrief:

KTM  300 EXC TPI SIX DAYS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ORANGE
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
ktm - 300-exc-tpi-six-days
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Voor 2025 behoudt de KTM 300 EXC SIX DAYS zijn titel als meest succesvolle enduro-machine ooit.

Het is een gewaagde bewering, maar heb je onze prijzenkast al gezien? Met een ijzersterke aandrijflijn, ongeëvenaarde topsnelheid en sublieme rijeigenschappen is hij weer klaar om alles aan te kunnen wat de endurowereld hem.

SIX DAYS bevat:
-ORANGE GLOSSY FRAME
-FRAME PROTECTION SET
-SIX DAYS SPECIFIC SEAT
-MAP-SELECT SWITCH
-6DAYS BRANDED PARTS
-ORANGE ANODIZED CNC MACHINED TRIPLE CLAMPS
-ORANGE FRONT AXLE PULLER
-SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
-SOLID REAR BRAKE DISC
-REAR BRAKE SAFETY WIRE
-SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
-SKID PLATE
-RADIATOR FAN
-METZELER 6 DAYS EXTREME TIRES




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion