Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
KTM 250 SX
- 2020
- 77 uur
- Zuiger 14 uur
- 1x gereden met Voorband, Achterband, tandwiel kettingset en remblokken.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | 1- cilinder 2 takt |
Boring x slag | 66,4|72 |
Cilinder inhoud | 249 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 2 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, DDS lamellenkoppeling, Brembo hydraulica |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 5/8 x 1/4 |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 7,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | 25CrMo4 stalen centraal buisframe |
Vering voor | WP-USD, AER 48, Ř 48 mm |
Vering achter | WP schokdemper met linkage |
Remmen voor | Schijf 260mm |
Remmen achter | Schijf 260mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,485 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 950 |
Drooggewicht | 95,5 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Of het nou om vermogen, gewicht of beheersing gaat, de KTM 250 SX is de perfecte combinatie van alles wat telt. Met de nieuwste high-performance tweetaktmotor behuisd in een grensverleggend chassis is deze spierbundel ongetwijfeld de snelste 250cc tweetakt op het circuit. Dit bewezen racewapen is de juiste keuze voor wie geniet van dat heerlijke tweetaktgeluid terwijl je ronde na ronde door raast. |
| Dealerschappen: AGM, GAS GAS, HUSABERG, YCF |
Robbe motoren
Alles op het gebied van MX Enduro en ATV!
| Giessenburg, Zuid-Holland |
| 06-30188051 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken