Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 - 2007

€ 4.250,- € 4.450,-
Garantie: Ja
26057 Km
Zilver metallic
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooie Schadevrije motorfiets die jaarlijks is onderhouden. Wij leveren deze motor af inclusief garantie.

Bouwjaar: 2007
Tellerstand: 26057!!!

Jaarlijks zijn beurten gehad en de eerste 3 beurten zijn aantoonbaar in de bijgeleverde onderhoudsboekjes.
Staat op nette banden en de verdere slijtagedelen verkeren in een goede staat. 
Laatste beurt is enkel 100 km geleden uitgevoerd.

Kortom deze motorfiets staat opstapklaar voor jou, neem nu contact op! Tel 0650266464.

Prijs €4250.-
  • Inclusief motorgarantie
  • InclusiefGratis tenaamgesteld
  • Inclusief Gratis 14 dagen Allrisk verzekering.
  • Inclusief Oxford druppellader!

Inruil? Ja, graag.

  • Garantie is mogelijk in overleg.  Net niet genoeg geld, of liever een deel financieren? Geen enkel probleem. Snel geregeld via numotorrijden.nl of via de website van motoroccasion en via de betreffende advertentie op het kopje betaalgemak te klikken. Vragen? Bel!

    Voor vragen of het maken van een afspraak kun je gerust bellen met tel 06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion