Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
KAWASAKI Z750 Z 750
- Wave schijven
- Korte kentekenplaathouder
- Kleine knipperlichten
- Stalen remleidingen
- Duo kapje
- Duo zitje
- Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling!
Let op wij zijn enkel geopend op afspraak 06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 68,4|50,9 |
Cilinder inhoud | 748 |
Comp. verhouding | 11,3 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie ĝ38 mm x 4 |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 110|81|11.000 |
Max. koppel | 75|8.200 |
Koppeling | meervoudige natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 230 |
ABS | nee |
Frame | Diamant, hoogwaardig staal |
Vering voor | niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 120 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 126 mm |
Remmen voor | dubbele 300 mm semi-zwevende schijf, tweezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.425 |
Lengte | 2.080 |
Breedte | 750 |
Hoogte | 1.040 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 195 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Kleinere broertje van de Z 1000. instrumentenpaneel. Het instrumentenpanel bevat een LCD-toerenteller, een digitale LCD-snelheidsmeter en een digitale brandstof- en temperatuurmeter. Leverbare kleuren blauw, ebony en zilver. |
| Apeldoorn, Gelderland |
| 06-25457013 |
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken