Niet zomaar een retro maar een icoon. De W800 viert bijna 60 jaar aan Kawasaki W-historie. Het W-model is al sinds de introductie een voorbeeld van Japans vakmanschap en aandacht voor details. Het hart van de W800 is de luchtgekoelde staande twin met unieke koningsas. Dit karaktervolle 773cc grote blok zorgt in combinatie met het gespaakte 19” voorwiel voor een unieke rijervaring. Ondanks zijn kenmerkende authentieke design heeft de W800 een modern rijwielgedeelte, bekrachtigde slipperclutch, goede remprestaties en volledige ledverlichting rondom.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Luchtgekoelde viertakt verticale parallel-twin
Boring x slag
77|83
Cilinder inhoud
773
Comp. verhouding
8,4:1
Kleppen
SOHC, 8 kleppen
Brandstof toevoer
Brandstof injectie: ø 34 mm x 2 met hulpgaskleppen
Enkele 300 mm remschijf Remklauw met dubbele zuiger
Remmen achter
Trommelrem, 160 mm
Voorband
100/90-19M/C 57H
Achterband
130/80-18M/C 66H
Wielbasis
1,465
Lengte
2,190
Breedte
790
Hoogte
1,075
Zithoogte
790
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Metallic Slade Blue/Metallic Diablo Black
Beschrijving
Niet zomaar een retro maar een icoon. De W800 viert bijna 60 jaar aan Kawasaki W-historie. HetW-model is al sinds de introductie een voorbeeld van Japans vakmanschap en aandacht voordetails. Het hart van de W800 is de luchtgekoelde staande twin met uniekekoningsas. Dit karaktervolle 773cc grote blok zorgt in combinatie met hetgespaakte 19” voorwiel voor een unieke rijervaring. Ondanks zijnkenmerkende authentieke design heeft de W800 een modernrijwielgedeelte, bekrachtigde slipperclutch, goederemprestaties en volledige ledverlichting rondom.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Wist u dat: In de motortaal "Hydra Glide" betekent: Naam die de Harley-Davidson-fabriek in 1949 gaf aan het 1200CC v-twin kopklepmodel dat voor het eerst een hydraulische telescoopvork kreeg aangemeten. Vóór die tijd bracht de fabriek motorfietsen uit met een schommelarmvork of springer. Het feit dat Harley-Davidson in dat jaar overging
op een moderne voorvork verklaart de naam Hydra Glide.