Nieuwsbrief:

KAWASAKI  EN 500 A - 2001

Garantie: Nee
16742 Km
Blauw
kawasaki - en-500-a
kawasaki - en-500-a
kawasaki - en-500-a
kawasaki - en-500-a
kawasaki - en-500-a
kawasaki - en-500-a
kawasaki - en-500-a
kawasaki - en-500-a
kawasaki - en-500-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Komt van 1e eigenaar.
Heeft na een gehele onderhoudsbeurt, geruime tijd stilgestaan.
Eigenaar heeft er al het volgende aangedaan:
*accu
*filters
*olie
*Bougies
*Tank coating
*carb ultrasoon en opnieuw opgebouwd.
Desondanks start en rijdt de motor,maar rookt(olie)
Vermoeden schrapveer!!
  • *


    Prijs is zonder inruil !
    Inruil van uw huidige motor/auto/boot/caravan is mogelijk, tegen handelsprijzen.

    Daarnaast kunnen wij ook helpen bij het financieren van uw motor.
    Wij zijn een RDW erkend bedrijf.
    Zijn 6 dagen per week geopend, u bent van harte welkom bij ons in het bedrijf.Koffie staat klaar.
    Belt u van te voren voor de zekerheid ff op 010-3411446, daar wij altijd voor u opzoek zijn naar nette motoren.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Kleef Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion