Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SUPER CHIEF LIMITED - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
SPIRIT BLUE MET (BLAUW METALLIC)
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

NIEUW, € 1000,- IN PRIJS VERLAAGD EN MET EEN GRATIS INDIAN JAS!!
Prijs is exclusief aflever-en registratiekosten


BELANGRIJKSTE SPECIFICATIES
MOTORTYPE
Luchtgekoeld, Thunderstroke 116
MAXIMUM KOPPEL 162 Nm
ERGONOMIE
Floorboards met traditioneel cruiser-stuur
INFOTAINMENT
4 inch touchscreen met Ride Command
MOTORTYPE Thunderstroke 116 (1890CC)
PRESTATIES
MAXIMAAL KOPPEL RPM 2900 rpm
MAXIMUM KOPPEL (95/1/EC NM) 162 Nm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion