Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEFTAIN DARK HORSE - 2018

Garantie: Ja
4993 Km
WHITE SMOKE
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
indian - chieftain-dark-horse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

Deze Indian Chieftain Dark Horse met 1800cc is door ons als nieuw geleverd. Onderhoudhistorie is bekend. Standaard uitgerust met o.a.:

ABS / Keyless rijden / Electrisch Verstelbare Ruit / Centrale vergrendeling op de Koffers / Cruise-Control / 100Watt Bluetooth Audio en Ride Command systeem,
3 Rij-modi Standaard, Tour en Sport, Navigatie etc..

Slechts 4762 kilometer gereden, onlangs door ons ingeruild. Motorfiets verkeerd in nieuw staat!

https://www.indianmotorcycle-alphenaandenrijn.com/




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion