Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  PURSUIT DARK HORSE - 2024

Garantie: Ja
0 Km
.
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
indian - pursuit-dark-horse
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 22 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10180
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 178
Garantie: Ja
Status: Nieuw

DE AMERIKAANSE TOER-V-TWIN OPNIEUW UITGEVONDEN
De nieuwe generatie van de typisch Amerikaanse toermotorfiets, met een bijpassen agressieve zwarte afwerking.

DE NIEUWSTE TECHNOLOGIE
Rijplezier verhogende hightecht voorzieningen zoals cruise control, een ingebouwd audiosysteem en keyless start worden gecombineerd met een 7 inch touchscreen.

ULTIEME LUXE
De aan het frame bevestigede kuip biedt op zich al een uitstekende bescherming tegen de wind. Maar druk simpelweg op een knop om het windscherm electronisch te verstellen. Zowel de rijder als de passagier genieten van het comfort van een verwarmd premium zadel dat je ook via het infotainmentscherm in kunt stellen.
MOTORTYPE
Vloeistofgekoelde 108 cu in PowerPlus V-twin, 6 versnellingen
MAXIMUM KOPPEL
178 Nm
INHOUD BRANDSTOFTANK
22,7 L
OPSLAG
Meer dan 133 L aan opbergruimte, op afstand te vergrendelen
INFOTAINMENT
7 inch touchscreen met Ride Command en Apple CarPlay®-integratie, geïntegreerde navigatie en Ride Command+




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion