Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TC 125 - 2023

Garantie: Nee
0 Km
Wit
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
husqvarna - tc-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Husqvarna TC 125
- Nieuw
- 2023 
- De 2023 TC 125 is klein qua capaciteit, maar groot qua mogelijkheden en krijgt meerdere technische upgrades, met als hoogtepunt de toevoeging van EFI- en E-Start-technologie. Deze herzieningen zijn direct merkbaar, want na een simpele druk op de knop start de motor gemakkelijk, en eenmaal op de baan levert de TC 125 een verbeterde ervaring voor alle rijders. Verdere wijzigingen zijn onder meer een nieuwe cilinder met een zeer innovatief elektronisch uitlaatcontrolesysteem en een lichtere krukas voor een betere gasrespons en minder trillingen. De TC 125 blijft profiteren van toonaangevende componenten, waaronder WP Suspension, een ProTaper-stuur en een met polyamide versterkt subframe, en krijgt een geheel nieuwe carrosserie en een opvallend nieuw uiterlijk om voorop te blijven lopen in de zeer competitieve 125cc-klasse.

zoekwoorden sx 125 tc 125 husqvarna 

  • U kunt contact opnemen door te bellen naar het nummer, te mailen naar info@robbemotoren.nl of een bericht te sturen via Whatsapp naar 06-30188051.

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion