Nieuwsbrief:

HONDA  VT 1100 C SHADOW - 1999

€ 3.995,- € 4.250,-
Garantie: Nee
55838 Km
Old skool green
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hoe vet je hem hebben?
Prachtige in bijna nieuwstaat verkerende Honda VT1100 Shadow.
Fabricated in: U.S.A.
In de chique kleur: Old skool green / creme.
Gewoon een heerlijke/zuinige toerbuffel, die je in deze staat nauwelijks zult vinden!
Recent onderhoud gehad, nieuwe accu, en zo goed als nieuw op de banden.

Zoek je echt iets speciaals? maak met ons een afspraak
Opties en Accessoires:
Stalen / RVS leidingen, Veeeeel Chrooooom




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Xtreme on Wheels
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion