Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 - 2007

Garantie: Ja
29250 Km
N.v.t.
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw in de verkoop bij SW Motoren,

-Honda VFR800 FI VTEC ABS
-2007 
-29250km
-ABS
-Bagster comfortzadel
-hoge donkere Puig ruit
-bij 26000km kleppen gesteld, nieuwe olie/filter, remvloeistof, koelvloeistof, luchtfilter en bougies.
-in een super super nette staat

€4750

-Whatsapp: 0611706712 
-Op afspraak geopend, 7 dagen per week, 24 uur per dag
-Financieren is mogelijk
-Inruil van uw motor is mogelijk
-Bezorging is mogelijk door heel Nederland, België, Duitsland etc.
-RDW erkend bedrijf
-www.sw-motoren.nl
-SW Motoren
-www.instagram.com/swmotoren

Adres gegevens SW Motoren:

It Spyk 10E
9111HT, Birdaard
0611706712
Kvk nr:73505439

Met vriendelijke groet,
SW Motoren

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SW Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion