|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 90° V4 |
Boring x slag | 72|48 |
Cilinder inhoud | 782 |
Comp. verhouding | 11.6:1 |
Kleppen | 16-kleps DOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 109|80|10500 |
Max. koppel | 80|8750 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.846 (37/13) |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Diamond; triple-box-section aluminium twin-spar |
Vering voor | 43 mm HMAS cartridge telescoopvork met verstelbare veervoorspanning, 109 mm veerweg |
Vering achter | Pro-Link met gas gevulde HMAS demper, veervoorspanning 7-voudig instelbaar en instelbare uitgaande demping, 120 mm veerweg |
Remmen voor | Twee 296 x 4,5 mm hydraulisch bediende zwevende remschijven, 3-zuiger remklauwen (*ABS) en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 256 x 6 mm enkele schijfrem met Dual-CBS ondersteunde driezuigerremklauw en sintermetalen remblokken |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
Achterband | 180/55 ZR 17 M/C (73W) |
Wielbasis | 1460 |
Lengte | 2120 |
Breedte | 735 |
Hoogte | 1195 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 213, 218 (ABS) |
Leverbare kleuren | Sword Silver Metallic, Candy Glory Red, Digital Silver Metallic, Pearl Cosmic Black |
Beschrijving | Ongeėvenaard sportief toeren
Wereldwijd geroemd als een van de allerbeste motorfietsen ooit geproduceerd, is de VFR subliem in staat precies die prestatie te leveren die van hem wordt verwacht.
Behandel hem als een Super Sport en hij vliegt door chicanes met een sportieve handelbaarheid en heftige prestaties bij elke draai aan het gas. Maar vraag hem om jou en je partner een weekend mee te nemen op reis en hij levert moeiteloos prima langeafstandscomfort en is keurig gemanierd. |