Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1100 PAN EUROPEAN ABS TCS - 1998

Prijs:
€ 2.950,- € 3.250,-
Bouwjaar:
1998
Kleur:
Rood
Vermogen:
74 kW
Teller:
79.940 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
honda - st-1100-pan-european-abs-tcs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda ST 1100 Pan European

bouwjaar 1998

km stand 79940

Nette goed onderhouden motor , onderhoudhistorie aanwezig

Deze motor wordt afgeleverd met een nieuwe accu , nieuwe voorband en een beurt (geen extra kosten)

Inruil is mogelijk
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Otomoto
Handelsweg 12
Ten Boer
Plan de route
050-3021624
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion