Nieuwsbrief:

Otomoto

Otomoto is een garagebedrijf in Ten Boer voor onderhoud en reparatie van alle merken auto's en motoren. Ook voor de in- en verkoop van motoren, voor de verkoop van motorkleding en voor winterstalling van uw motor kunt u bij ons terecht. • Onderhoud en reparatie van alle merken • Pechservice • Winterstalling • Revisie • Gratis halen en brengen van uw motor binnen een straal van 25 km • Een leenmotor als uw motor gerepareerd wordt • Motorkleding en helmen
Alle motoren van Otomoto
52 motoren gevonden
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2010, 67870 Km
BMW R 1200 RT LC
BMW R 1200 RT LC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2015, 70325 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2007, 36352 Km
KTM 690 SUPERMOTO
KTM 690 SUPERMOTO
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2007, 37074 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2008, 54637 Km
HONDA F6 C  GL 1500 VALKYRIE
HONDA F6 C GL 1500 VALKYRIE
€ 6.250,- p/mnd klik hier
1997, 46989 Mls
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2020, 8458 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2007, 42425 Mls
TRIUMPH SPEED TRIPLE RS
TRIUMPH SPEED TRIPLE RS
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2018, 34307 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800
MV AGUSTA BRUTALE 800
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 33884 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2016, 12487 Km
MOTO GUZZI NORGE 1200 GT
MOTO GUZZI NORGE 1200 GT
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2010, 31698 Km
HONDA ST 1100 PAN EUROPEAN ABS TCS
HONDA ST 1100 PAN EUROPEAN ABS TCS
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1998, 79940 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2020, 12071 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 51283 Km
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
HUSQVARNA TR 650 STRADA ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2015, 33834 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 14.350,- p/mnd klik hier
2017, 30139 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2019, 17820 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE SPECIAL EDITION
TRIUMPH SPEED TRIPLE SPECIAL EDITION
€ 2.850,- p/mnd klik hier
2003, 51762 Km
KTM 1050 ADVENTURE
KTM 1050 ADVENTURE
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2016, 22684 Km
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion