Nieuwsbrief:

HONDA  PCX 125 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MAT GALAXY BLACK METALLIC (ZWART METALLIC)
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
honda - pcx-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Continu variabele transmissie
Nieuw: Ja
Schade: schadevrij
Referentienummer: C113876

Deze motor is uit voorraad leverbaar!

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten van nieuwe motorfietsen zijn bij de prijs inbegrepen.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering, Bagster zadels, Akrapovic en Scorpion uitlaten.

= Bedrijfsinformatie =

2e Pinksterdag geopend van 10.00 tot 16.00 uur.
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion