Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING TOUR DCT - 2018

Garantie: Ja
27643 Km
Rood
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
honda - gl-1800-goldwing-tour-dct
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

De Honda GL1800 Goldwing Touring DCT is de ultieme luxe toermotor, nu uitgerust met een airbag en geïntegreerde navigatie voor extra veiligheid en gemak. Met Dual Clutch Transmission (DCT) voor soepel schakelen, ABS, tractiecontrole, en een gebruiksvriendelijk TFT-scherm, biedt deze motor een perfecte mix van comfort en technologie. De smart key, helling assist, en led-verlichting rondom verhogen het gebruiksgemak, terwijl ingebouwde speakers, verwarmde zadel/handvatten, en navigatie lange ritten aangenamer maken. De perfecte keuze voor de serieuze toerfanaat die luxe, technologie en veiligheid zoekt.

Al onze motoren en motorscooters worden zorgvuldig gecontroleerd en worden geleverd incl. 12 maanden Bovag garantie.
Hiermee kunt u zorgeloos geniet van uw droom motorfiets of motorscooter.
Naast ons ruime aanbod occasion zijn wij ook officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
Deze occasion word geleverd met:

-12 Maanden Bovag garantie
-Een volle tank
-Een poetsbeurt
-10 Dagen Gratis ALL-RISK Verzekering (n.v.t. op scooters)

Afleverpakketten in overleg

Tevens bieden wij ook:
– Een uitgebreid motorkleding en helmen assortiment
– Ruime keus in motor accessoires
– Motor Reparatie
– Motorverzekeringen
– Financiering van Motorfietsen

U kunt altijd bij ons binnen stappen voor een vrijblijvende proefrit, ook de koffie staat altijd klaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion