|
Motor | 4-Cilinder, vloeistofgekekoeld, viertakt DOHC, 4 kleppen |
Boring x slag | 67|46 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 11,4:1 |
Kleppen | 16 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 91|67|11,000 |
Max. koppel | 64|8,000 |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling met spiraalveren |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17,3 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamant staal |
Vering voor | 41mm SDBV telescopische vork |
Vering achter | Monoshock damper with adjustable preload, 43.5mm stroke |
Remmen voor | 320 x 5.0mm dubbele hydraulisch bediende schijf met dubbelzuigerklauwen en gesinterd metalen remblokken |
Remmen achter | 240 x 5mm hydraulisch bediende schijf met enkelzuigerklauw met kunststof remblokken |
Voorband | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55-ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1,450 |
Lengte | 2,110 |
Breedte | 755 |
Hoogte | 1,145 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matte Gunpowder Black Metallic, Sword Silver Metallic, Pearl Metalloid White, Grand Prix Red |
Beschrijving | Er is geen beter gevoel dan een stevige draai te geven aan de gashendel, de motor naar de rode zone te jagen en van de acceleratie te genieten. Terwijl je het blok hoort huilen en je kippenvel krijgt, komt er steevast een glimlach op je lippen. Zowel op bochtige wegen als in een stedelijke omgeving heeft de CBR650F het gepaste vermogen om je elke dag deze rush te bieden. |