Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ZELFBOUW - 2015

€ 10.950,- € 11.999,-
Garantie: Ja
4230 Km
Special Paint!
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
harley-davidson - zelfbouw
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Old Skool Softail Chopper!
Heel veel speciaals!
Open-belt primary; electrische start.
300mm dik achterband!
RVS mulit-spaak wielen.
Multi-spaak RVS multispaak wielen.
Heel veel handgemaakte delen!
Snelheidsmeter en dashlampjes ingebouwd in t stuur.
Zadel met schokbreker, extra comfort!
Special Paint: frame en vork rood metallic.
Weinig gelopen, ideaal voor de langere rijders.
Deze in het echt willen zien/horen/kopen?
Bel/mail/app voor een vrijblijvende afspraak.
Dream Cycles:
Occasionspecialist sinds 1981.
Gildenplein 12
Heemskerk, N.H.
Bezoek tijden:
Dins. t/m Zat. 9:00-17:00
Bel: 06-55857614



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dream Cycles
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion