|
Motor | Vloeistofgekoeld, Revolution®, 60° V-Twin |
Boring x slag | 105|72 |
Cilinder inhoud | 1247 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | 115|6500 |
Koppeling | 9 plaat natte meerplatenkoppeling, A&S (assist & slip) |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 10.969 |
Overbrenging | getande riem, 117/64 ratio |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.9 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Perimeter frame |
Vering voor | dubbele schijfrem 300 mm, veerweg 101.6 mm |
Vering achter | schijfrem 300 mm, veerweg 101.6 mm |
Remmen voor | 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | 4-zuigerremklauw |
Voorband | 120/70ZR-19 60W |
Achterband | 240/40R-18 79V |
Wielbasis | 1700 |
Lengte | 2410 |
Breedte | 876 |
Hoogte | 1211 |
Zithoogte | 705 |
Drooggewicht | 292 |
Leverbare kleuren | Candy Orange, Midnight Pearl / Brilliant Silver Pearl, White Hot Denim, Vivid Black |
Beschrijving | In een strijdlustige cruisingpositie met volle kracht de weg op. Dit hoekvormige, op dragracing geďnspireerde stuur heeft een aluminium buitenlaag, is over buizen van 1 inch gegoten en heeft bedrading die door de binnenkant wordt geleid. Een uitstraling dus met een heftig, bruut karakter. De aangebrachte groep met drie tellers, bestaande uit opvallende en gemakkelijk afleesbare kilometerteller, toerenteller en brandstofmeter, geeft aan dat wij duidelijk de nadruk leggen op custom performance. |