Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET ROD XG 750 A - 2017

Garantie: Ja
4409 Km
.
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
harley-davidson - street-rod-xg-750-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Lengte: 213 cm
Schade: schadevrij

Eerste eigenaar origineel Nederlands geleverde Street Rod. 
In nette staat met lage km stand. 
Boekjes met sleutelset en 2x fob aanwezig. 

Exterieur

- **6 Maanden BikeGarantie**

- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 4409 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 749 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 52 kW / 71pk
- Ledig gewicht: 229 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 213 cm


Voor meer info, foto's en de volledige voorraad zie onze website.

Inruil? Ja graag!!

Welkom bij Bike & Ride

Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van premium motorfietsen. Al onze motoren worden geleverd met minimaal 3 maanden garantie. Is de motorfiets 12 jaar of jonger en minder 80.000 km, dan leveren wij deze standaard met 6 maanden Bikegarantie. Zie onze website voor meer info. 
Wij hanteren het principe ‘opstappen en rijden’ elke motor is helemaal nagelopen voordat wij hem online aanbieden of in de showroom zetten. Woont u in de buurt of aan de andere kant van Nederland? Geen probleem wij bezorgen uw nieuwe motor graag bij u thuis. Binnen een straal van 100km doen wij dit zelfs gratis.

Wij hebben een professionele werkplaats voor onderhoud, het monteren van accessoires of het stellen van diagnoses. Binnen een straal van 40 km van buitenpost bieden wij een gratis haal- en breng service aan. Dit scheelt u weer vervoer regelen voor het halen en brengen.

Naast de verkoop van motoren zijn wij gespecialiseerd in de verkoop van accessoires. Wij hebben meerdere officiële dealerschappen van bijvoorbeeld; Touratech, SW-Motech Akrapovic en nog meer fantastische merken. De meeste accessoires kunt u bekijken in onze winkel, heeft u niet de kennis om de accessoires te monteren? Geen probleem in onze werkplaats helpen wij u graag verder.

Uiteraard bent u ook altijd welkom om een praatje te maken, een kopje koffie of gewoon voor de gezelligheid. Op de bovenverdieping hebben wij een complete lounge gemaakt speciaal voor de motorrijder.

Met vriendelijke motor groet,

Bike & Ride Motoren
Oost 6
9285XL Buitenpost
0613559849
info@bikeridemotoren.nl

www.bike-ride.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
**6 Maanden BikeGarantie**




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike & Ride
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion