Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRC - 2010

86857 Km
Zwart
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
harley-davidson - road-king-classic-flhrc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Van Laar Motoren - In en Verkoop van Harley-Davidson motoren.
Super nette - Bomvolle Harley-Davidson Road King Classic in zeer nette staat.
5HD origineel europees geleverde motor - Bouwjaar 2010.
1584cc - 85pk - Super relaxte Tourmachine - Met een super uitstraling.
Vol met mooie opties: Dr.Jekill & Mr.Hyde uitlaatsysteem met klep bedienbaar vanaf het stuur twv €3250.- Wat een heerlijke sound!
Mooie lederen tassen/koffer set - Floorboards - Valbeugels - Comfort seat - Bagagerek - Sissybar - Afneembaar Tour windscherm - Aansluiting voor de druppellader.
 








  • Van Laar Motoren - Een passie voor Harley-Davidson.
    Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van motoren.
    Onze voorkeur gaat uit naar Harley-Davidson.
    Maar onze passie is motoren alles is welkom.

    Bezichtiging uitsluitend op afspraak:

    Woensdags t/m Zaterdags.

    Inruil - Inkoop:
    Alle inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn doorlopend opzoek naar mooie nette kloppende Harley-Davidson motoren voorkeur 5HD.
    Een andere mooie nette motor te koop? Altijd aanbieden! - Wij handelen de aankoop snel en discreet af - Wij zijn een RDW erkend bedrijf.

    Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
    Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal - kijk op www.vanlaarmotoren.nl voor de mogelijkheden.

    Bezorgen:
    Eventueel kunnen wij de bij ons aangekochte motor bij u thuis bezorgen voor slechts € 150.- binnen heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden)

    Al 30 jaar ervaring in de motoren - En natuurlijk rijden wij zelf ook Harley-Davidson.
    Wij hebben altijd een mooie voorraad kritisch geselecteerde Harley-Davidson motoren op voorraad.


    Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.

    Contact:
    www.vanlaarmotoren.nl
    info@vanlaarmotoren.nl
    0626816033

    Inkoop - Inruil - Uw motor verkopen?
    Inkoop/inruil van uw huidige motor tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn altijd op zoek naar nette gebruikte motoren.




     




  • WIj ruimen op: SuperDeal!
    Deze motor bieden wij zeer scherp aan, dit om snel ruimte te maken voor een groot aantal nieuwe motoren die wij op korte termijn binnen gaan krijgen -  Dus pak uw voordeeel!

Opties en Accessoires:
1 jaar All Risk verzekering, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, Comfort zadel, Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, Floorboards, In hoogte verstelbare ruit, Rem/schakelset, Sissybar, Uitlaat verchroomd, Valbeugel, Verhoogde ruit, Whitewall banden, Windscherm, Zadeltasbeugels, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Laar Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion