Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOB FXDF - 2014

€ 13.995,- € 14.500,-
Garantie: Ja
27493 Km
Denim Black
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
harley-davidson - fat-bob-fxdf
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Specificaties FXDF Fatbob

Door omstandigheden zijn wij momenteel alleen geopend op afspraak. Heeft u interesse in een motor, dan kunt u via e-mail contact met ons opnemen voor een afspraak: info@harliepleats.nl

- 103CI / 1690 cc
- 6 versnellingen
- Dubbele koplamp
- 49 mm voorvorkpoten
- Zwarte velgen
- Screamin eagle heavy breather luchtfilter
- Vance & Hines twin slash uitlaatdempers
- Bagagerekje
- ABS Remsysteem
- Forward controls
- Twin ring led achterlicht
- Dubbele voorrem
- VIN: 5HD1GYMC1EC304406
 
  • FXDF Fatbob uit 2014 in matzwarte kleurstelling. Betreft de ge-update variant van het nieuwe model fatbob uit 2014, toen deze versie voor het eerst op de markt kwam als opvolger van de fatbob serie zoals geproduceerd tussen 2008 & 2013. Motorolie / oliefilter , versnellingsbak en primaire olie zijn vervangen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion