Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER ICON - 2019

8254 Km
Geel
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Verleidelijke Scrambler met sexy/stoer uiterlijk!!

Onderscheidend • Nonconformistisch • Eigenzinnig

Met de Scrambler Icon zet je je eigen statement op straat.

Rechtstreeks van 1e eigenaar met slechts 8250 km

Dealer onderhouden

2 Sleutel + Boekjes

Een Ducati Scrambler is een toegankelijke, ongecompliceerde en prettig bestuurbare motorfiets
vol met moderne, betrouwbare en bewezen concepten uit de Ducati motor- en elektronicatechniek

Na aanpassing geschikt voor A2

Aanvullende Informatie:
Fabrikant : Ducati
Bouwjaar: 2019
Cilinderinhoud: 803 CC 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 8250
Kleur: Geel
Afleverkosten/Garantie: € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion