Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER 1100 SPECIAL - 2019

Garantie: Ja
6745 Km
CUSTOM GREY
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
ducati - scrambler-1100-special
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

In uitmuntend mooie staat in de Special uitvoering

De Special-uitvoering heeft, naast de zwarte spaakwielen, een ‘modern klassieke’ uitstraling meegekregen dankzij de grijze kleurstelling in combinatie met de verchroomde uitlaatbochten en aluminium spatborden voor en achter. Verder onderscheidt de Special zich van de standaardversie door een lager stuur en een bruin zadel.

Boekjes en alle sleutels aanwezig

Dealer Garantie : 6 Maanden alleen icm afleveringspakket a 199,-

Openingstijden
Maandag 09.00-18.00
Dinsdag:  09:00-18.00
Woensdag:  09:00-18.00
Donderdag: 09.00-21.00
Vrijdag:    09.00 –18.00
Zaterdag: 09.00- 17.00






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion