Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 SP2 - 2022

Garantie: Ja
14586 Km
ZWART
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
ducati - panigale-v4-sp2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Anders

Exclusief • Kracht • Adrenaline
De Panigale V4 SP2 is het ultieme wapen op het circuit en tevens optimaal toegerust om vlot en veilig op de openbare weg te genieten. Met een verpletterende uitstraling is deze unieke, gelimiteerde motorfiets al bij de introductie een gewild object.
Door ons nieuw geleverd en onderhouden. Wordt geleverd inclusief benodigd onderhoud en 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion