Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 821 - 2014

Garantie: Nee
29187 Km
.
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
ducati - monster-821
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jul 2014 - jul 2017
Koppel: 89 Nm
Tankinhoud: 18 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Aantal eigenaren: 1

Zeer mooie en origineel in Nederland geleverde Ducati Monster 821 welke afkomstig is van 1e eigenaar.
Af-fabriek voorzien van o.a. een monoseat in kleur, instelbare ABS, instelbare Dynamic Traction Control, instelbare rijmodi, upside -down voorvork en duidelijk digitaal display met boordcomputer.

= Bedrijfsinformatie =

Op alle biedingen en/of vragen via Marktplaats of wat voor kanaal dan ook wordt altijd door ons op gereageerd.
Ben je deze motor aan het bekijken op Motoroccasion of een andere site waar je geen film of veel meer foto`s van de motor kunt zien? Ga dan snel naar www.motoportalmere.nl om meer foto`s en een film van de motor te bekijken.
Of bekijk de film op 'MotoPort Almere TV' op YouTube!

Wanneer u voor deze motor een MotoPort Norisk verzekering met WA-beperkt Casco of All-risk dekking afsluit ontvangt u:
- GRATIS pechservice inclusief eigen woonplaats.
- Hoge instapkorting
- Tot 80%no-claimkorting
- Geen alarmverplichting!
- 3 jaar aanschaf- of taxatiewaardevergoeding mogelijk. Geen afschrijving!
- Accessoires tot 1.500,- euro gratis meeverzekerd
- Schade aan helm en kleding tot 1.500,- euro per opzittende gratis meeverzekerd




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Almere
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dry sump" betekent: Smeersysteem voor het motorblok van een viertakt motorfiets waarvan de carterpan (sump) niet als opslagplaats voor de smeerolie wordt gebruikt (dry). Daarvoor wordt een aparte uitwendige olietank benut. Dit smeersysteem werkt gewoonlijk met twee oliepompen: één om de olie onder druk naar de te smeren delen in het motorblok te voeren, en een andere (retour)pomp om de olie naar de olietank terug te pompen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion