Nieuwsbrief:

DUCATI  M 695 - 2007

45448 Km
Zwart
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Gave Monster 695.

Deze Monster staat op 35 kw op kenteken!
(kan geleverd worden op vol vermogen of op 35kw)

Ook geschikt dus voor het A2 rijbewijs.
Maar ook een geweldige motor voor bestuurders met het zware rijbewijs!


Voorzien van mooie MIVV sportdempers met E-keur en uitneembare decibel killers.
Heerlijk geluid!

Diverse leuke extra's!
Korte kentekenplaat houder.
Seatcover.
Topkuipje.
Bar end mirrors. (met veel zicht naar achter)


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion