Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 1100 EVO SP - 2011

38999 Km
WIT
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
ducati - hypermotard-1100-evo-sp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hypermotard 1100 EVO SP.

De dikke uitvoering van de Hypermotard.

Old school zonder de elektronische hulp zoals ABS en traction control.
En dus echt een beest met heel veel koppel en geweldige remmen.
Maar wel 1 die je zelf moet controleren, feest dus! Als je het aan durft tenminste!

Onderhoudshistory aanwezig.
onderhoudsboekje en gebruikersboekje aanwezig.
Riemen vervangen op 21-7-2023 bij 38dkm.
In juli 2023 ook een koppelingshuis modificatie laten uitvoeren bij Biggelaar waardoor hij veel rustiger rijd.


EVO SP uitvoering.
Ohlins vering achter.
Marzocchie vering voor.
Brembo monoblocks voor.
Lichte wielen.

Termignoni uitlaatsysteem!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion