Nieuwsbrief:

DUCATI  848 EVO CORSE SE - 2013

Garantie: Ja
24600 Km
.
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
ducati - 848-evo-corse-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Koppel: 98 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Mooie in geheel originele toestand verkerende Ducati 848 Evo Corse SE, afkomstig van 1e eigenaar. Vanaf de eerste kilometers altijd bij ons in onderhoud geweest. Recentelijk voorzien van Desmo service en verse Pirelli's, wordt afgeleverd met 12 maand garantie.
Dit betreft een BTW motorfiets!

Zodra deze motorfiets verkoop klaar staat komen er meer foto's met tekst online. Kun je niet wachten neem dan contact met ons op voor uitgebreide informatie.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion