Nieuwsbrief:

DUCATI  749 S - 2006

8614 Km
Zwart
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
ducati - 749-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hierbij te koop aangeboden, een prachtig exemplaar van een Ducati 749 s

Deze motor heeft een zeer mooie km stand (8614 km) en verkeerd in nieuwstaat
Ook is deze voorzien van de bekende ''banana'' termignoni uitlaat.

Motor heeft hier recent onderhoud gehad, waarbij ook de riemen zijn vervangen.


 




  • Internetprijs = meeneemprijs

    Ook kunnen wij onze motoren afleveren met garantiepakket.
    Afleverbeurt en 3 maanden garantie: € 200,-
    Afleverbeurt en 6 maanden garantie: € 350,-


    Kom vrijblijvend langs voor bezichtiging en/of een proefrit. De koffie staat klaar.

    Openingstijden:

    Di:   9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Wo: 9:00 tot 17:00
    Do:  9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Vr:   9:00 tot 17:00
    Za:  9:00 tot 17:00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beugol Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion