Nieuwsbrief:

CFMOTO  CFORCE 1000 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
cfmoto - cforce-1000
cfmoto - cforce-1000
cfmoto - cforce-1000
cfmoto - cforce-1000
cfmoto - cforce-1000
cfmoto - cforce-1000
cfmoto - cforce-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Voor het nieuwste aanbod volg ons op facebook: quadpower quads en motoren


De cf-moto cforce 1000 is 1 van de krachtigste atv's die je op het moment zal vinden. Het aangepaste onderwerp , Met een nieuw chassis en een ongezien motorvermogen, zorgt voor een optimale rijevaring
  • Quadpower quads en motoren bestaat al 30 jaar
    Officeel dealer van: Voge motoren
    Officeel dealer van: Zontes moteren

    Officeel dealer van: cf-moto atv's en utv's
    Officeel dealer van: Segway atv's en utv's
    Officeel dealer van: Kymco atv's
    Oficeel dealer van: Tgb quad's

    Werkplaats met 3 quads/motor bruggen

    Eenvoudig financieren
    Neem vrijblijvend contact op met Nu Motorrijden onder vermelding quadpower quads en moteren

    Contact gegevens
    Quadpower Quads en motoren
    Industrieweg 6
    4191NV Geldermalsen
    Info@quadpower.nl
    0345-574004
    0657778588
     

Opties en Accessoires:
4x4
4x4 lock
Sper diff
Stuurbekrachtiging
lier
Led verlichting
14 inch lm velgen
Trekhaak
Stekkerdoos
Instelbare schokbrekers
Luxe bijrijders stoel
Tank meter
Tempratuur meter
Opberg bakken
Lage gearing




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
QuadPower Quads en Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion