Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 MT - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
Nebula Black
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De 700MT vertegenwoordigt het toppunt van vrijheid en verkenning. Hij laat de avontuurlijke geest in rijders ontbranden, verlegt grenzen en ontsluit nieuwe grenzen. Met de 700MT kun je onvergetelijke reizen maken en de schoonheid en sensatie van de wereld als nooit tevoren ontdekken. Hij maakt reizen mogelijk die het voorstellingsvermogen te boven gaan en brengt het verre dichterbij dan ooit tevoren.

De styling van de heeft scherpere lijnen en de zijvleugelbeschermers benadrukken de mech-stijl. De lichtmodellering is geoptimaliseerd, het ontwerp van de meerlijnige lampen is agressiever en de helderheid is verbeterd om de weg beter te bedekken.

Het nieuwe 5-inch TFT-scherm ondersteunt eenvoudige schermprojectie. De oorspronkelijke twee USB type-A pluggen zijn nu aangepast naar één Type-A en één Type-C om te voldoen aan de behoeften van verschillende mobiele apparaten.

Het motorblok van de 700MT is gebaseerd op het bewezen motorplatformontwerp van CFMOTO, een vloeistofgekoelde 693cc tweecilinder lijnmotor met maximaal vermogen van 49 kW bij 9000 t/min en maximaal koppel van 68 Nm bij 6500 t/min, levert een beter koppel bij lage snelheden en biedt tegelijkertijd de standaardmodus en elektronische systeeminterventie voor een soepele rijervaring.

Het brede zadel, de 18 liter brandstoftank en de standaard R17 CST-banden voor en achter maken de 700MT tot een geweldige toerfiets voor lange afstanden. Met optionele zijkoffers en valbaren om gegarandeerd verder te rijden, begint toeren met de 700MT.

Motortype: 2-Cilinder, DOHC 
Cilinderinhoud: 693 cc 
Max vermogen: 49 kW/9000 t/min 
Max koppel: 68 Nm/6500 t/min 
Boring x slag (mm): 83 x 64,0 mm 
Koeling: watergekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: ECU
Zithoogte (mm): 820 mm 
Afmetingen (mm): 2180 x 835 x 1332 mm 
Wielbasis (mm): 1425 mm 
Grondspeling (mm): 170 mm  
Inhoud benzinetank (L): 18 L 
Gewicht (kg): 218 kg
Voorvering: Upside down 
Achtervering: Monoshock 
Remsysteem: Dubbele schijf, 2 zuigers, J.JUAN 
ABS: Standaard 
Velg voorwiel: Aluminium gietwiel 
Velg achterwiel: Aluminium gietwiel 
Banden: 120/70 R17 - 160/60R 17

* 5 Jaar (2+3)Garantie *
* ACTIE / ZIJKOFFERSET GRATIS !! *
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion