Nieuwsbrief:

CAN-AM  SPYDER F3 - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
PETROL METALLIC
can-am - spyder-f3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

LET OP, nu € 1800,- korting op alle 2023/2024 modellen Ryker 900 en Spyder modellen.Deze korting is al van de vraagprijs afgehaald. Rij dus nu jouw Can-Am Spyder F3 LIMITED al vanaf € 33.190,-. Ook krijg je tijdens deze actie 2 extra jaar fabrieksgarantie en road-assistance. Pak nu je voordeel!

Profiteer nu van van 5.99% rente op een financiering!

ONTDEK DE NIEUWE SPYDER F3 LIMITED
Luxe Gecombineerd met Comfort

Stap in een wereld van ongeëvenaarde luxe met de Spyder F3 Limited. Geniet van een zorgvuldig vervaardigd interieur, verfijnde afwerking en eersteklas comfort. Het verstelbare bestuurderszadel en de verwijderbare ruggensteun bieden een aanpasbare rijpositie, zodat elke rit perfect afgestemd is op jouw behoeften.

PRESTATIES
Met krachtige prestaties onder de motorkap biedt de Spyder F3 Limited een indrukwekkende rit. De geavanceerde technologieën en innovatieve motorconfiguraties zorgen voor een soepele en krachtige acceleratie. Of je nu op kronkelende wegen rijdt of op de snelweg, de Spyder F3 Limited levert een opwindende rijervaring.

can-am apple carplay
VERBONDEN MET DE TOEKOMST
De Spyder F3 Limited is uitgerust met het nieuwste touchscreen van 10,25 inch, dat geïntegreerde connectiviteit en entertainment naar je vingertoppen brengt. Met BRP Connect en Apple CarPlay heb je toegang tot navigatie, muziek en communicatie, allemaal op één intuïtief scherm. Blijf verbonden en geniet van elke kilometer.

STIJLVOL ONTWERP MET NIEUWE KENMERKEN
Het oogstrelende ontwerp van de Spyder F3 Limited wordt nog versterkt door nieuwe kenmerken en kleuropties. De gestroomlijnde carrosserie en de kenmerkende LED-koplampen geven de Spyder F3 Limited een opvallende uitstraling die de aandacht trekt, waar je ook gaat.

Vind jouw perfecte balans tussen technologie en avontuur met de Spyder F3 Limited

Profiteer nu van van 5.99% rente op een financiering!

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion