Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2017

45482 Km
Wit/grijs
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mijn eigen S1000XR mag in de verkoop!
Tijd voor het nieuwe model.


In nette staat verkerende S1000XR met zeer veel opties.

2017 model met 121 kw.

Origineel Nederlandse motor.
Complete onderhoudshistory aanwezig.
September 2022 een grote onderhoudsbeurt gehad bij de BMW dealer.
Hierbij is ook de Distributie ketting "set" vervangen en zijn de kleppen gesteld.
Ook zijn de inlaat en uitlaat nokkenassen vervangen met alle sleeptuimelaars etc etc.
Dit onder fabrieksgarantie van BMW, omdat deze in de kritieke serie viel en de motor een tikkend geluid gaf. (de tuimelaars op de nokkesas)

Al met al dus weer een hele frisse motor waar je voorlopig geen groot onderhoud aan kan verwachten!
En de 1e S1000XR die ik ooit heb gehoord zonder rammelende distributieketting, dit omdat echt alles vervangen is.

Voorzien van Akrapovic sportdemper speciaal voor deze BMW. (met E-keur)
SW motech valblokken.
Zwarte radiateur covers.
Korte kentekenplaathouder.

Originele koffer ophangsysteem is er ook bij, deze worden los mee geleverd.

Natuurlijk ook de Quickshifter omhoog en omlaag.
Led pakket.
Cruisecontrol.
Handvatverwarming.
Dynamic Pro rijmodus.
etc etc.

Door mijzelf gereden de afgelopen 2 seizoenen!
Word netjes afgeleverd met alle slijtagedelen in goede staat!
En uiteraard met garantie en inruilmogelijkheden!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Brooklands" betekent: Racebaan in Engeland vlakbij Weybridge. In 1907 werd hier de eerste TT-motorrace verreden. De hoogtijdagen van het circuit lagen in de jaren twintig, toen veel motorfietsmerken wereldwijd met elkaar wedijverden op dit circuit. Het betekende eveneens de hegemonie van de Britse motorfietsindustrie die met Norton, AJS en Douglas sterk was vertegenwoordigd bij de winnende coureurs van die dagen, waaronder de bijna onverslaanbare Ier Stanley Woods. Woods heeft meer races verreden dan wie ook. Zijn eerste wedstrijd reed hij op achttienjarige leeftijd op Brooklands met een Cotton in 1923. Zijn laatste race, een Junior-race reed hij in 1939 op een Velocette. In 1932, 1933 en 1935 won Woods twee TT-races in één week. De snelle Ier maakte gedurende de jaren dertig uitstapjes naar andere, zelfs niet Britse merken als Husqvarna, Guzzi en dkw . Het Brooklands-circuit bleef in gebruik tot het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog. In 1939 werd op die plaats de Vickers-Armstrong-vliegtuigfabriek gebouwd. Het circuit op het eiland Man, waar nu de TT-races worden verreden is sindsdien naast *Brands Hatch Engelands beroemdste motorcircuit.
© 2000 - 2024 Motoroccasion