Nieuwsbrief:

BMW  R 18 - 2020

Garantie: Ja
890 Km
BLACKSTORM META (ZWART METALLIC)
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Bij Motor Venray hebben we een unieke kans voor de echte motorliefhebber: een BMW R 18 uit 2020 met slechts 890 kilometer op de teller, voorzien van een exclusief zijspan. Deze bijzondere motor met zijspan is werkelijk one of a kind – het zijspan is volledig met de hand gemaakt en tot in de kleinste details afgewerkt.

Dit is een BTW-motor, waardoor hij ook interessant is voor zakelijke kopers. Voor wie op zoek is naar een motor die zowel stijlvol als functioneel is, en absoluut opvalt, is dit een buitenkans.

Kom langs bij Motor Venray en bewonder dit unieke exemplaar in het echt.

0134 adaptieve bochtenverlichting
0204 Hill start
0219 koplamp pro
036A Treeplanken
047B First Edition
0519 Verwarmde handvatten,
05AA Achteruitrijhulp en alarm


De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
05aa achteruitversnelling, 036a treeplanken, 047b 50 jahr edition, 0134 adaptieve bochtenverlichting, 0202 dagrijverlichting, 0204 hill start control, 0219 koplamp pro, 0519 verwarmde handvatten, 0603 alarm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion