Nieuwsbrief:

BMW  R 18 - 2020

Garantie: Ja
890 Km
BLACKSTORM META (ZWART METALLIC)
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Bij Motor Venray hebben we een unieke kans voor de echte motorliefhebber: een BMW R 18 uit 2020 met slechts 890 kilometer op de teller, voorzien van een exclusief zijspan. Deze bijzondere motor met zijspan is werkelijk one of a kind – het zijspan is volledig met de hand gemaakt en tot in de kleinste details afgewerkt.

Dit is een BTW-motor, waardoor hij ook interessant is voor zakelijke kopers. Voor wie op zoek is naar een motor die zowel stijlvol als functioneel is, en absoluut opvalt, is dit een buitenkans.

Kom langs bij Motor Venray en bewonder dit unieke exemplaar in het echt.

0134 adaptieve bochtenverlichting
0204 Hill start
0219 koplamp pro
036A Treeplanken
047B First Edition
0519 Verwarmde handvatten,
05AA Achteruitrijhulp en alarm


De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
05aa achteruitversnelling, 036a treeplanken, 047b 50 jahr edition, 0134 adaptieve bochtenverlichting, 0202 dagrijverlichting, 0204 hill start control, 0219 koplamp pro, 0519 verwarmde handvatten, 0603 alarm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion