Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2024
Het betreft hier een nieuw te bestellen motor. Voor meer informatie of een aangepaste configuratie, neem contact met ons op. Dit kan uiteraard ook via Whatsapp.
De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.
Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 80|49.7 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 12.1 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 212|156|14.500 |
Max. koppel | 114|11.000 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met rechte vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 |
Topsnelheid | 315 |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe, meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 46 mm, in- en uitgaande demping traploos instelbaar. Veeruitslag 120 mm. |
Vering achter | dubbelzijdige swingarm van gegoten aluminium, continue instelbare in- en uitgaande demping (hoge en lage snelheden). Veeruitslag 120 mm. |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 220 mm, dikte 5 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1,439 |
Lengte | 2.057 |
Breedte | 845 |
Hoogte | 1.228 |
Zithoogte | 814 |
Drooggewicht | 205 |
Leverbare kleuren | M RR in Light white/M Motorsport,M RR met M Competition-pakket |
Beschrijving | Je prestatiedrang drijft je aan. Je passie beheerst je en daagt je uit. De jacht op meer bepaalt elke milliseconden: pure motorsport. High performance, hightech materialen, uiterst hoogwaardige afwerking en exclusiviteit tot in het detail: de M RR is het eerste M model van BMW Motorrad. Zijn genen komen rechtstreeks uit de professionele racesport. Als M RR en M RR met M Competition Package biedt deze machine pure racetechnologie voor de hoogste performance-eisen in de motorsport en voor door adrenaline gedreven perfectionisten op de weg. Want #NeverStopChallenging is meer dan een belofte. Het is een verplichting. |
| Dealerschappen: BMW, KAWASAKI |
Motor Venray:
Op de grens van Noord Brabant en Limburg vindt u Motor Venray, een van de mooiste motorzaken in ons land.
Gemakkelijk bereikbaar (A73, afslag 9) op industrieterrein De Hulst kan de echte motorliefhebber hier zijn hart ophalen aan het beste wat de Europese en Japanse motorwereld te bieden heeft.
| Venray, Limburg |
| 0478-588588 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken