Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2024

Garantie: Ja
4601 Km
RACING BLUE METALLIC
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 200 km/u
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Fabrieksgarantie tot: 08-05-2027
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Prijs: Op aanvraag

BMW R 1250 GS Adventure 2024 – Slechts 4601 km!

Deze full option motor is voorzien van alle pakketten (m.u.v. alarm) en verkeert in topstaat. 

Fabrieksopties

134 Adaptieve koplampen
018B Motorsleepmomentregeling
0191 Dynamic ESA
0193 Keyless Ride
019F Designoptie achterste uitlaatdemper
0202 Dagrijlicht
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0413 Duozadel-pakket
0453 Style Rallye
0518 Stoelverwarming
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0562 Extra koplamp
056A Lichtpakket
05AD Cruising Light
05AE Multifunctionele knipperlichten
05AF Multifunctionele knipperlichten II
0680 Kofferhouder aluminium koffer
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
0771 Kruisspaakwiel
08CA EU-uitvoering

 LST Motoren
 Bredyk 29, 9056 PB Koarnjum
 06-21213858
 info@lstmotoren.nl
 KvK: 91452376
 www.lstmotoren.nl
 


- Kenteken: 87-MX-FB
- Merk: BMW
- Model: All-Road
- Tellerstand: 4601 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw
- Kleurnaam: RACING BLUE METALLIC
- Motorinhoud: 1254 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 268 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Fabrieksgarantie tot: 08-05-2027
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 24


Exterieur

- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Metaalkleur
- Spaakwielen
- Windscherm

Infotainment

- Smartphone integratie


LST Motoren
Bredyk 29, 9056 PB Koarnjum
 06-21213858
 info@lstmotoren.nl
 KvK: 91452376
 www.lstmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, Smartphone integratie, Spaakwielen, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
LST Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion