Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS TROPHY - 2024

Garantie: Ja
5950 Km
3318
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Afmetingen (LxB): 221 x 100 cm
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Fabrieksgarantie tot: 17-04-2027
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Prijs: Op aanvraag

Nieuw binnen: BMW R 1300 GS Trophy 2024 met slechts 5950 km!

Inclusief onderhoudsboekje/facturen en 2 sleutels.


Speciale uitvoeringen af fabriek:

020B DSA
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
023B Innovatiespakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
02NA Sportrem
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0413 Duozadel-pakket
0417 Centrale vergrendeling
0457 Style GS Trophy
0518 Stoelverwarming
0559 Kuipruit elektrisch verstelbaar
0562 Extra koplamp
058A Uitbreiding handbeschermers
05AS Riding Assistant
0636 Middenstandaard
0681 Kofferhouder links/rechts
0690 Steun v top case
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
08CA EU-uitvoering

 


- Kenteken: 35-MX-LJ
- Merk: BMW
- Model: All-road
- Tellerstand: 5950 KM
- Carrosserievorm: Overig
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: blauw
- Kleurnaam: 3318
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 106 kW / 144pk
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Fabrieksgarantie tot: 17-04-2027
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 24




LST Motoren
Bredyk 29, 9056 PB Koarnjum
 06-21213858
 info@lstmotoren.nl
 KvK: 91452376
 www.lstmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
LST Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion