Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
TITAN SILBER
Vermogen:
81 kW
Teller:
28.252 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Fabrikant: Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft Lilienthalallee 25 80788 Munchen, DE 0800-0992234 bmw-motorrad.de contactus@bmw-motorrad.de
EU verantwoordelijke: BMW group Nederland B.V. Einsteinstraat 5 2289CC Rijswijk, NL 0800-0992234 bmw.nl bmwklantenservice@bmw.nl
Opties en Accessoires:
3 koffers, ABS, Alarmlichten, Boordcomputer, Elektrische ruit, In hoogte verstelbaar zadel, Middenbok, Navigatie voorbereiding, Van 1e eigenaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jensen Motorrijwielen
Scheepvaartweg 5
Nijmegen
Plan de route
024-3733193
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion