Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 R CLASSIC - 2014

Garantie: Nee
56882 Km
CLASSIC
bmw - r-1200-r-classic
bmw - r-1200-r-classic
bmw - r-1200-r-classic
bmw - r-1200-r-classic
bmw - r-1200-r-classic
bmw - r-1200-r-classic
bmw - r-1200-r-classic
bmw - r-1200-r-classic
bmw - r-1200-r-classic
bmw - r-1200-r-classic
bmw - r-1200-r-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2014
Garantie: Afl pakket meerprijs

Zeer nette R1200R in de Classic uitvoering. Het boekje zit ingevuld bij deze motorfiets. De motor is voorzien van tal van opties!!!

0135 Regeling bedieningsconcept
0144 Classic
0145 Spaakwielen
0180 Classic
0310 Veiligheidspakket
0350 Uitlaatsysteem verchroomd
0386 Handleiding nederlands
0416 ESA
0433 Uitrusting pakket 3
0519 Handvatverwarming
0539 Boordcomputer
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0630 I-ABS generatie 2
0650 ASC
0665 Bagagerek

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion