Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 S - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Wit
Vermogen:
72 kW
Teller:
70.721 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: BMW R 1100 S Boxercup Randy Mamola Edition (2003) – €4975

Exclusieve uitvoering van de geliefde R 1100 S, perfect voor de verzamelaar of liefhebber.

  • Bouwjaar: 2003

  • Kilometerstand: 70.721 km

  • Prijs: €4975

  • 1085cc boxermotor met cardanaandrijving

  • Speciale BMW Boxercup Randy Mamola Edition – zeldzaam model

  • Originele staat, sportieve looks, en een stukje racegeschiedenis

  • Uniek als investering of om van te genieten op de weg

Meer weten? Stuur gerust een bericht!


 
  • -----

    Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.

    Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

    Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
     

    Onze gegevens:
    SWIFT MOTOREN B.V.
    Zeno van Citiumstraat 4
    1349 GK Almere
    📧 info@swiftmotoren.nl
    📞 036-5255590

    Openingstijden:

    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
    Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur

    Bel of mail vrijblijvend!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Swift Motoren B.V.
Zeno van Citiumstraat 4
Almere
Plan de route
036-5255590
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion