Nieuwsbrief:

BMW  F 900 R - 2023

Garantie: Ja
501 Km
BLUESTONE (GRIJS METALLIC)
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2019 - 2023
Modelcode: K83
Typenummer: 0K11

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 216 km/u
Afmetingen (LxBxH): 214 x 82 x 113 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Super gave F 900 R Oostland Edition! BTW motorfiets

Voorzien van de volgende accessoires:
- EVOTECH Performance korte kentekenplaathouder
- SC Project Titanium uitlaat
- Seatcover en motorspoiler in kleur
- Velgstriping
- PUIG bar-end spiegels

Optielijst op basis van VIN nummer:
0182 DTC
018A M Endurance ketting
018B Motorsleepmomentregeling
0193 Keyless Ride
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0236 Actief-pakket
0386 Handleiding nederlands
0452 Style Exclusive
0519 Handvatverwarming
05AC ABS Pro
06AB Connectiviteit
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Active pakket (0236), Anti Blokkeer Systeem, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Keyless Ride (0193), LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Metaalkleur, MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Exclusive (0452), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion