Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS ADVENTURE - 2024

Garantie: Nee
0 Km
0K71 GEEN IVS KLEURO (GRIJS METALLIC)
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: nov 2023 - 2024
Modelcode: K82
Typenummer: 0K71

Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 23 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control (0538), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0680), LED-verstraler (0562), LED dagrijverlichting, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Ride Pro (023A), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Teleservices (06AE), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dusseldorp Motorrad Alkmaar
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion