Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS 40 YEARS EDITION - 2021

Garantie: Ja
1175 Km
Geel
bmw - f-850-gs-40-years-edition
bmw - f-850-gs-40-years-edition
bmw - f-850-gs-40-years-edition
bmw - f-850-gs-40-years-edition
bmw - f-850-gs-40-years-edition
bmw - f-850-gs-40-years-edition
bmw - f-850-gs-40-years-edition
bmw - f-850-gs-40-years-edition
bmw - f-850-gs-40-years-edition
bmw - f-850-gs-40-years-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In perfecte staat en full option. 
0182 DTC
018B Engine drag torque control
0191 Dynamic ESA
0192 LED headlight
0193 Keyless Ride
0202 Daytime running lights
0222 Gearshift assistant Pro
0224 Driving modes Pro
0230 Comfort Package
0233 Touring package
0235 Dynamic package
0236 Active package
0272 Preparation, navigation unit
0382 Operating instructions, French
0386 Operating instructions, Dutch
047B Edition
0519 Heated handlebar grips
0530 RDC
0538 Cruise control
0589 Hand protector
0590 LED turn indicator, white
05AC ABS pro
0603 Alarm system
0636 Centre stand
0661 Luggage storage with case holder
06AB Connectivity
06AC Intelligent emergency call
06AE Teleservices
077G Seat extra low
07A8 5 Year Warranty

  • Vanaf vrijdag 20 december t/m 1 januari zijn we alleen op afspraak geopend. U kunt ons altijd bereiken op 06 54241945





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joop Hoekstra Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion