Nieuwsbrief:

BMW  F 800 R - 2010

Garantie: Ja
3487 Km
ALPIN-WEISS-BLACK
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
.

De prijs is inclusief BTW.
Ben je ondernemer? Dan kun je de BTW
terugvragen.(zo'n 937 euro)

Opties:

X0539 on board computer
X0560 Sport Windscreen
X0590 Direction indication Led White

Staat klaar op nieuwe Michelin banden!

.

= Bedrijfsinformatie =

Motodrome richt zich op motor liefhebbers die op zoek zijn
naar een gebruikte motorfiets in topconditie. Door de
motoren bij inkoop te selecteren door middel van strenge
criteria lukt het om zeer nette jonge motoren met lage
kilometerstanden voor een aantrekkelijke prijs aan te
bieden. Kwaliteit verkoopt uiteindelijk zichzelf!

In de werkplaats wordt met aandacht voor detail het
onderhoud aan je motor uitgevoerd. Je motor wordt grondig
ge?nspecteerd. Als er punten van aandacht zijn, worden deze
besproken en na akkoord pas hersteld. Duidelijke afspraken,
geen verassingen.

Op de boven verdieping vind je een ruime collectie van
voornamelijk REV'IT! motorkleding en Shark motorhelmen.
Met passie voor motorkleding helpen we je graag bij het
vinden van de geschikte outfit.

Van maandag tot en met zaterdag is het zowel overdag als 's
avonds mogelijk om een afspraak te maken voor het
bezichtigen van een motor, het brengen of halen van een
motor voor de werkplaats, of voor private shopping in de
motorkleding winkel. Bel 0511-482084 of stuur een mail
naar info@motodrome.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motodrome
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion