Nieuwsbrief:

Suur Motoren

Suur Motoren is een all round motorzaak gevestigd in Oud-Beijerland die zich doelgericht bezig houd met de verkoop en onderhoud van zowel nieuwe als gebruikte motoren. Tevens hebben wij het grootse assortiment motorkleding en helmen van de Hoekschewaard en omstreken in huis, deze bekende kwaliteitsmerken zijn van Evolution motorkleding en Scorpion helmen. U kunt dus ook bij ons aan de zaak onder het genot van een bakje koffie uw gewenste kleding of helmen komen bekijken en passen.
Alle motoren van Suur Motoren
13 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE
€ 12.995,- p/mnd klik hier
2006, 33231 Mls
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2018, 45761 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 19.250,- p/mnd klik hier
2017, 15289 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 1200
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 1200
€ 6.750,- p/mnd klik hier
1997, 26047 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 883 R
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 883 R
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2006, 24039 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2012, 26987 Mls
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
€ 29.995,- p/mnd klik hier
2018, 53967 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB 114 FXBBS
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB 114 FXBBS
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2022, 3208 Km
HONDA CB 1100
HONDA CB 1100
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2014, 31620 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2014, 19759 Mls
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2008, 62399 Km
HONDA NT 650 V DEAUVILLE
HONDA NT 650 V DEAUVILLE
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2000, 75413 Km
APRILIA NA 850 MANA
APRILIA NA 850 MANA
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2008, 33669 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion