Nieuwsbrief:

Nijzing Motoren Emmen

Welkom op de website van Nijzing Motoren Emmen. Nijzing Motoren is bij uitstek de plek voor een betaalbare en goed onderhouden gebruikte motor. Wij hebben in onze showroom een uitgebreide collectie motoren staan, zo kunt u bij ons terecht voor : •Top kwaliteit gebruikte motoren. •Uitstekende service. •Onderhoud van uw motor. •Accessoires. •Bovag garantie. •Financiering mogelijk. •Inruil van uw motor. •25 KW mogelijkheden. Kom gerust eens langs en ervaar zelf de kwaliteit van onze occasions. De complete collectie is natuurlijk ook op de site te vinden.
Alle motoren van Nijzing Motoren Emmen
43 motoren gevonden
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.799,- p/mnd klik hier
2003, 59347 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.095,- p/mnd klik hier
2009, 24200 Km
SUZUKI SV 650 S
SUZUKI SV 650 S
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2005, 30762 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 5.195,- p/mnd klik hier
2015, 34840 Km
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2011, 26543 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2020, 5179 Km
HONDA XL 1000 V VARADERO ABS
HONDA XL 1000 V VARADERO ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2007, 61996 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 5.195,- p/mnd klik hier
2013, 28000 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 3.895,- p/mnd klik hier
2008, 27770 Km
KAWASAKI ZZR 1200
KAWASAKI ZZR 1200
€ 3.395,- p/mnd klik hier
2003, 41969 Km
TRIUMPH SPEED FOUR
TRIUMPH SPEED FOUR
€ 2.495,- p/mnd klik hier
2003, 39545 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2012, 28546 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2001, 42342 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2009, 17191 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE R
TRIUMPH STREET TRIPLE R
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2011, 26975 Km
YAMAHA FZS 600 FAZER
YAMAHA FZS 600 FAZER
€ 1.995,- p/mnd klik hier
2000, 37968 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 9.195,- p/mnd klik hier
2018, 33311 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2020, 22163 Km
DUCATI MONSTER 821
DUCATI MONSTER 821
€ 7.795,- p/mnd klik hier
2016, 19706 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2005, 37902 Km
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion