Nieuwsbrief:

Motostore Barendrecht


www.motostorebarendrecht.nl
0180-750734
Dealer van:Lid BOVAG

INDIAN, SUZUKI, YAMAHA


Welkom bij MotoStore Barendrecht MotoStore Barendrecht is officieel dealer van Suzuki en Yamaha voor de regio Rotterdam, hier vind je niet alleen alle nieuwe modellen maar ook in de occasions hebben we een ruim assortiment waar we alle bekende merken zoals Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, BMW, Piaggio, Vespa, Triumph en KTM in huis hebben. Ook voor de kleding, Helmen, Originele onderdelen, Navigatie en communucatie systemen, Bagagesystemen en alle accessoires kan je bij MotoStore Barendrecht terecht. In de ruime en moderne uitgeruste werkplaats wordt uw motor door vakmensen onderhouden, u kunt hier terecht voor onderhoud, reparatie, het pimpen en personaliseren van uw motor, schade en spuit werkzaamheden en speciaal afstel werkzaamheden met gebruik van een testbank.
Alle motoren van Motostore Barendrecht
77 motoren gevonden
SUZUKI GSX-8T
SUZUKI GSX-8T
€ 10.998,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GX
SUZUKI GSX-S 1000 GX
€ 19.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 07 Y-AMT
YAMAHA MT 07 Y-AMT
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 12.699,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2023, 13714 Km
Merkdealer
HONDA NT 1100 DCT
HONDA NT 1100 DCT
€ 13.790,- p/mnd klik hier
2022, 36692 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2013, 58413 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRACER 9 Y-AMT
YAMAHA TRACER 9 Y-AMT
€ 15.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
€ 22.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA TRICITY 300
YAMAHA TRICITY 300
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 8.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 16.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 12.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 8.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion